Asiakaslähtöisen intervention toteutus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LI00EH61-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
04.11.2024 - 17.11.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
13.01.2025 - 30.03.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Sosiaali-, terveys- ja liikunta-alan koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Savonlinnan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liikunnanohjaajakoulutus
- Opettajat
- Tiina Aho
- Vastuuopettaja
- Outi Pyöriä
- Ryhmät
-
LISA22SPLiikunnanohjaajakoulutus, päivätoteutus
- Opintojakso
- LI00EH61
Toteutuksella on 20 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 81 t 45 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 14.01.2025 klo 08:30 - 12:00 (3 t 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Orientaatio ja prosessi (KAMPUS) |
SA125
Teorialuokka
|
To 16.01.2025 klo 08:30 - 12:00 (3 t 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1. teoreettinen viitekehys (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Ti 21.01.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
To 23.01.2025 klo 08:15 - 12:00 (3 t 45 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 2. käsikirjoittaminen (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Ti 28.01.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
To 30.01.2025 klo 08:30 - 12:00 (3 t 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 1. (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Ti 04.02.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
To 06.02.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Ti 11.02.2025 klo 08:30 - 12:00 (3 t 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1.Käsikirjoituksen suuntaaminen (KAMPUS tai TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
To 13.02.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely (ei yhteistä yhteenvetoa) |
SA125
Teorialuokka
|
Ti 18.02.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
To 20.02.2025 klo 08:30 - 12:00 (3 t 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 2. (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Ti 04.03.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
To 06.03.2025 klo 08:30 - 12:00 (3 t 30 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 3. (TEAMS) |
SA125
Teorialuokka
|
Ti 11.03.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA124
Teorialuokka
|
To 13.03.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA125
Teorialuokka
|
Ti 18.03.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA125
Teorialuokka
|
To 20.03.2025 klo 08:00 - 12:00 (4 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa |
SA125
Teorialuokka
|
Ti 25.03.2025 klo 09:00 - 15:00 (6 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-seminaari 4. (KAMPUS) |
SA125
Teorialuokka
|
To 27.03.2025 klo 08:00 - 15:00 (7 t 0 min) |
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Henkilökohtainen reflektiosparri (a´30 min / varauskalenteri) (TEAMS) |
SA124
Teorialuokka
|
Tavoitteet
- Osaat havainnoida valmennusprosessin etenemistä.
- Osaat ottaa huomioon asiakkaan elämän vaikutukset valmennusprosessiin.
- Osaat puuttua prosessin ongelmiin ja tarvittaessa muuttaa niitä.
- Osaat kommunikoida asiakkaan kanssa ja tukea häntä asiakaskeskeisillä menetelmillä sekä erilaisilla tukikeinoilla prosessin aikana.
Sisältö
- Miten valmennusprosessin etenemistä pystyy seuraamaan?
- Miten huomioida asiakkaan elämä valmennusprosessissa?
- Miten huomaat ja puutut valmennusprosessin ongelmiin?
- Mitä kommunikointimenetelmiä käytät asiakkaan tukemiseen ja motivointiin?
- Mitä tukikeinoja voi käyttää valmennusprosessin aikana?
Arviointiasteikko
1-5