Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöisen intervention toteutus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LI00EH61-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.11.2024 - 17.11.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2025 - 30.03.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Sosiaali-, terveys- ja liikunta-alan koulutusyksikkö
Toimipiste
Savonlinnan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liikunnanohjaajakoulutus
Opettajat
Tiina Aho
Vastuuopettaja
Outi Pyöriä
Ryhmät
LISA22SP
Liikunnanohjaajakoulutus, päivätoteutus
Opintojakso
LI00EH61

Toteutuksella on 20 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 81 t 45 min.

Aika Aihe Tila
Ti 14.01.2025 klo 08:30 - 12:00
(3 t 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Orientaatio ja prosessi (KAMPUS)
SA125 Teorialuokka
To 16.01.2025 klo 08:30 - 12:00
(3 t 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1. teoreettinen viitekehys (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Ti 21.01.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
To 23.01.2025 klo 08:15 - 12:00
(3 t 45 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 2. käsikirjoittaminen (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Ti 28.01.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
To 30.01.2025 klo 08:30 - 12:00
(3 t 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 1. (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Ti 04.02.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
To 06.02.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Ti 11.02.2025 klo 08:30 - 12:00
(3 t 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Työpaja 1.Käsikirjoituksen suuntaaminen (KAMPUS tai TEAMS)
SA125 Teorialuokka
To 13.02.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely (ei yhteistä yhteenvetoa)
SA125 Teorialuokka
Ti 18.02.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
To 20.02.2025 klo 08:30 - 12:00
(3 t 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 2. (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Ti 04.03.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Lukupiirityöskentely + yhteinen yhteenveto klo:11.00 (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
To 06.03.2025 klo 08:30 - 12:00
(3 t 30 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-työskentely 3. (TEAMS)
SA125 Teorialuokka
Ti 11.03.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa
SA124 Teorialuokka
To 13.03.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa
SA125 Teorialuokka
Ti 18.03.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa
SA125 Teorialuokka
To 20.03.2025 klo 08:00 - 12:00
(4 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Interventiotyöskentely oman asiakkaan kanssa
SA125 Teorialuokka
Ti 25.03.2025 klo 09:00 - 15:00
(6 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Reflektiopöytä-seminaari 4. (KAMPUS)
SA125 Teorialuokka
To 27.03.2025 klo 08:00 - 15:00
(7 t 0 min)
Asiakaslähtöinen interventio (ALI): Henkilökohtainen reflektiosparri (a´30 min / varauskalenteri) (TEAMS)
SA124 Teorialuokka
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

- Osaat havainnoida valmennusprosessin etenemistä.
- Osaat ottaa huomioon asiakkaan elämän vaikutukset valmennusprosessiin.
- Osaat puuttua prosessin ongelmiin ja tarvittaessa muuttaa niitä.
- Osaat kommunikoida asiakkaan kanssa ja tukea häntä asiakaskeskeisillä menetelmillä sekä erilaisilla tukikeinoilla prosessin aikana.

Sisältö

- Miten valmennusprosessin etenemistä pystyy seuraamaan?
- Miten huomioida asiakkaan elämä valmennusprosessissa?
- Miten huomaat ja puutut valmennusprosessin ongelmiin?
- Mitä kommunikointimenetelmiä käytät asiakkaan tukemiseen ja motivointiin?
- Mitä tukikeinoja voi käyttää valmennusprosessin aikana?

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun