Siirry suoraan sisältöön

AsiakaskokemusLaajuus (5 op)

Tunnus: DM00EA38

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Osaat tunnistaa ja arvioida asiakaspersoonien merkityksen asiakaskokemuksen kehittämisen perustana.
Osaat määritellä ja arvioida asiakaskokemuksen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä.
Osaat mitata, analysoida ja kehittää asiakaskokemusta.

Sisältö

Miten eri asiakaspersoonien arvostukset vaikuttavat asiakaskokemukseen?
Miten ja mistä eri tekijöistä asiakaskokemus muodostuu?
Miten asiakaskokemusta mitataan?
Miten asiakaskokemusta kehitetään?

Edeltävä osaaminen

alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen

Oppimateriaalit

Strateginen muutosjohtaminen digiympäristössä 5 op
Markkinointi digitaalisissa kanavissa 5 op
Asiakashankinta ja myynti 5 op
Sisältömarkkinointi 5 op

Arviointi

Osaat:
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa asiakaspersoonista ja asiakaskokemuksesta.
d. kehittää yrityksen asiakaskokemusta ja sen mittaamista.

Siirry alkuun