AsiakaskokemusLaajuus (5 op)
Tunnus: DM00EA38
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Osaat tunnistaa ja arvioida asiakaspersoonien merkityksen asiakaskokemuksen kehittämisen perustana.
Osaat määritellä ja arvioida asiakaskokemuksen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä.
Osaat mitata, analysoida ja kehittää asiakaskokemusta.
Sisältö
Miten eri asiakaspersoonien arvostukset vaikuttavat asiakaskokemukseen?
Miten ja mistä eri tekijöistä asiakaskokemus muodostuu?
Miten asiakaskokemusta mitataan?
Miten asiakaskokemusta kehitetään?
Edeltävä osaaminen
alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen
Oppimateriaalit
Strateginen muutosjohtaminen digiympäristössä 5 op
Markkinointi digitaalisissa kanavissa 5 op
Asiakashankinta ja myynti 5 op
Sisältömarkkinointi 5 op
Arviointi
Osaat:
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida tietoa asiakaspersoonista ja asiakaskokemuksesta.
d. kehittää yrityksen asiakaskokemusta ja sen mittaamista.