Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus, ylempi amk: DMMI22KY
Tunnus: DMMI22KY
Kuvaus
Koulutuksen laajuus on 90 opintopistettä (op).
Koulutus johtaa liiketalouden ylempään ammattikorkeakoulututkintoon, tradenomi (ylempi AMK). Opinnot kestävät 1,5 - 2 vuotta ja ne voidaan suorittaa työn ohella. Tutkinto on ylempi korkeakoulututkinto.
Osaamistavoitteet
Toimintaympäristöosaaminen
- Tunnistat ja osaat arvioida liiketoiminnan mahdollisuuksia omassa yrityksessäsi ja tunnistat ja ymmärrät millaisia liiketoimintamalleja voidaan kehittää digitaalisuutta hyödyntäen
- Tunnistat ja ymmärrät miten yrityksen liiketoiminta, prosessit ja tietovirrat voidaan integroida osaksi arvontuottamisverkostoa
- Osaat hankkia ja analysoida asiakas- ja markkinatietoa, ennakoida ja tehdä päätöksiä liiketoiminnan kehittämiseksi
- Osaat ennakoida ja arvioida liiketoimintaa ja liiketoiminnan kehittämistä talouden johtamisen näkökulmasta
Kehittämisosaaminen
- Osaat valita ja soveltaa tiedonhankinnan menetelmiä, jotka tuottavat liiketoimintasi johtamisen ja kehittämisen kannalta oleellista tietoa
- Osaat analysoida yrityksesi tai organisaatiosi nykytilaa ja tunnistat kehittämiskohteita
- Osaat suunnitella, johtaa ja toteuttaa kehittämishankkeita ja toimia erilaisissa kehittämisryhmissä
Johtamisosaaminen
- Osaat toimia ja tehdä päätöksiä yrityksessä tai organisaatiossa sekä strategisella että operatiivisella tasolla
- Osaat toimia esimiehenä ja alaisena
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
Yamk-tutkinto
Ylempään ammattikorkeakoulututkintoon johtaviin opintoihin kuuluu: 1) syventäviä ammattiopintoja; 2) vapaasti valittavia opintoja; 3) opinnäytetyö
Opinnäytetyö |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Syventävät ammattiopinnot |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Vapaasti valittavat opinnot |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Luokittelemattomat |
Strateginen muutosjohtaminen digiympäristössä |
Markkinointi digitaalisissa kanavissa |
Asiakashankinta ja myynti |
Tutkimuksellinen kehittäminen liiketoiminnassa |
Asiakaskokemus |
Sisältömarkkinointi |
Opinnäytetyön ideointi ja suunnittelu |
Opinnäytetyön toteutus |
Opinnäytetyön esitys, raportointi ja arviointi |