Siirry suoraan sisältöön

Matkailu- ja ravitsemisalan digimarkkinointiLaajuus (5 op)

Tunnus: MR00DU58

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.

Sisältö

Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?

Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

28.10.2024 - 20.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Hanna Ukkola
Vastuuopettaja

Hanna Ukkola

Ryhmät
  • MRKT23SV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.

Sisältö

Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalin löydät opintojakson Learn- alustalta.

Opintojaksolla käytetään lisäksi seuraavia kirjoja:
Komulainen, M. 2023. Menesty digimarkkinoinnilla 2.0.
Lahtinen, N. ym. 2022. Digimarkkinointi

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojaksolla sovelletaan seuraavia oppimisväyliä:
1. Työviikkopohjainen oppimisväylä
2. Opintoja nopeuttava oppimisväylä
3. Työhön integroitu oppimisväylä

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson harjoitustehtäviä voi kytkeä omaan työhön, työpaikkaan tai hankkeisiin.

Tentit ja muut määräajat

Opintojaksolla tehdään neljä erilaista oppimistehtävää. Tehtävät voit suorittaa itsenäisesti. Yhden tehtävän suoritustavaksi voit valita myös pari- tai ryhmätyön. Opintojaksolla on lisäksi pakollisia keskustelutehtäviä opintojakson teemoihin liittyen. Tehtävät esitellään Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Opintojaksoon ei kuulu tenttiä.

Opiskelijan työmäärä

135 h.

Toteutuksen osien kuvaus

Opintojakso on jaettu neljän eri toteutuksen alle:
1. Digimarkkinoinnin alustat ja kanavat
2. Digimarkkinoinnin tavoitteet ja keinot
3. Somesisällön tuottaminen
4. Asiakkuudenhallinta & asiakaskokemus digimarkkinoinnissa

Jokaisesta toteutuksesta löydät aiheeseen liittyvän teoriaosuuden sekä tehtävän. Teemoja tarkennetaan ja syvennetään opintojakson teorialuennoilla sekä itsenäisesti opiskelumateriaaliin tutustumalla. Lisäksi opintojaksolla on asiantuntijavierailijoita/tallennettuja haastatteluita.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso alkaa yhteisellä orientaatioluennolla. Opintojaksolla on teemaluentoja. Luennot tallennetaan ja ne on myöhemmin katsottavissa opintojakson Learn- alustalla. Osallistuminen teemaluennoille on vapaaehtoista. Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi 3-4:
- Osaa käyttää ja soveltaa digimarkkinointiin sisältyviä ja käsitteitä
- Ymmärtää ja osaa hyödyntää digimarkkinointia matkailu- ja ravitsemisalan markkinoinnissa ja sen tarjoamia mahdollisuuksia
- Osaa suunnitella ja toteuttaa digimarkkinoinnin keinoja ja malleja markkinoinnin kehittämisessä, sekä ymmärtää taustalla olevaa teoriaa.

Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

04.03.2024 - 30.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Hanna Ukkola
Vastuuopettaja

Hanna Ukkola

Ryhmät
  • MRMI23KV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.

Sisältö

Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalin löydät opintojakson Learn- alustalta. Materiaalina toimii opettajan luentomateriaalien lisäksi monipuoliset artikkelit sekä esimerkit aiheesta.

Opintojaksolla käytetään lisäksi seuraavia kirjoja:
Komulainen, M. 2023. Menesty digimarkkinoinnilla (löytyy e-kirjana)
Lahtinen, N. ym. 2022. Digimarkkinointi: Luo strategia, vie se käytäntöön & myy enemmän (löytyy e-kirjana)

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojaksolla sovelletaan seuraavia oppimisväyliä:
1. Työviikkopohjainen oppimisväylä
2. Opintoja nopeuttava oppimisväylä
3. Työhön integroitu oppimisväylä

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson harjoitustehtäviä voi kytkeä omaan työhön, työpaikkaan tai hankkeisiin.

Tentit ja muut määräajat

Opintojaksolla tehdään erilaisia oppimistehtäviä, joista yksi on pari/ryhmätehtävä ja loput yksilötehtäviä. Opintojaksolla on lisäksi pakollisia keskustelutehtäviä opintojakson teemoihin liittyen. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.

Opiskelijan työmäärä

135 h opettajan teemaluentoja sekä opiskelijan itsenäistä työtä.

Toteutuksen osien kuvaus

Opintojakso rakentuu neljästä teemasta:
1. Digimarkkinoinnin alustat ja kanavat
2. Digimarkkinoinnin tavoitteet ja keinot
3. Somesisällön tuottaminen
4. Asiakkuudenhallinta & asiakaskokemus digimarkkinoinnissa
Jokaisesta teemasta löydät aiheeseen liittyvän teoriaosuuden sekä tehtävän. Teemoja tarkennetaan ja syvennetään opintojakson teorialuennoilla sekä itsenäisesti opiskelumateriaaliin tutustumalla. Lisäksi opintojaksolla on asiantuntijavierailijoita/tallennettuja haastatteluita.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi 3-4:
- Osaa käyttää ja soveltaa digimarkkinointiin sisältyviä ja käsitteitä
- Ymmärtää ja osaa hyödyntää digimarkkinointia matkailu- ja ravitsemisalan markkinoinnissa ja sen tarjoamia mahdollisuuksia
- Osaa suunnitella ja toteuttaa digimarkkinoinnin keinoja ja malleja markkinoinnin kehittämisessä, sekä ymmärtää taustalla olevaa teoriaa.

Ilmoittautumisaika

06.04.2023 - 21.04.2023

Ajoitus

30.10.2023 - 24.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Hanna Ukkola
Vastuuopettaja

Hanna Ukkola

Ryhmät
  • MRKT22SV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.

Sisältö

Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalin löydät opintojakson Learn- alustalta.
Opintojaksolla käytetään lisäksi seuraavia kirjoja:
Komulainen, M. 2018. Menesty digimarkkinoinnilla
Lahtinen, N. ym. 2022. Digimarkkinointi

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojaksolla sovelletaan seuraavia oppimisväyliä:
1. Työviikkopohjainen oppimisväylä
2. Opintoja nopeuttava oppimisväylä
3. Työhön integroitu oppimisväylä

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson harjoitustehtäviä voi kytkeä omaan työhön, työpaikkaan tai hankkeisiin.

Tentit ja muut määräajat

Opintojaksolla tehdään neljä oppimistehtävää, joista yksi on pari/ryhmätehtävä ja loput yksilötehtäviä. Opintojaksolla on lisäksi pakollisia keskustelutehtäviä opintojakson teemoihin liittyen. Tehtävät esitellään Learn-alustalla

Opiskelijan työmäärä

135 h.

Toteutuksen osien kuvaus

Opintojakso on jaettu neljän eri toteutuksen alle:
1. Digimarkkinoinnin alustat ja kanavat
2. Digimarkkinoinnin tavoitteet ja keinot
3. Somesisällön tuottaminen
4. Asiakkuudenhallinta & asiakaskokemus digimarkkinoinnissa
Jokaisesta toteutuksesta löydät aiheeseen liittyvän teoriaosuuden sekä tehtävän. Teemoja tarkennetaan ja syvennetään opintojakson teorialuennoilla sekä itsenäisesti opiskelumateriaaliin tutustumalla. Lisäksi opintojaksolla on asiantuntijavierailijoita/tallennettuja haastatteluita.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso sisältyy 2. asteen jatkoväyläopintoihin.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi 3-4:
- Osaa käyttää ja soveltaa digimarkkinointiin sisältyviä ja käsitteitä
- Ymmärtää ja osaa hyödyntää digimarkkinointia matkailu- ja ravitsemisalan markkinoinnissa ja sen tarjoamia mahdollisuuksia
- Osaa suunnitella ja toteuttaa digimarkkinoinnin keinoja ja malleja markkinoinnin kehittämisessä, sekä ymmärtää taustalla olevaa teoriaa.

Ilmoittautumisaika

07.11.2022 - 18.11.2022

Ajoitus

06.03.2023 - 30.04.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Hanna Ukkola
Vastuuopettaja

Hanna Ukkola

Ryhmät
  • MRMI22KV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.

Sisältö

Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalin löydät opintojakson Learn- alustalta.
Opintojaksolla käytetään lisäksi seuraavia kirjoja:
Komulainen, M. 2018. Menesty digimarkkinoinnilla
Lahtinen, N. ym. 2022. Digimarkkinointi

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojaksolla sovelletaan seuraavia oppimisväyliä:
1. Työviikkopohjainen oppimisväylä
2. Opintoja nopeuttava oppimisväylä
3. Työhön integroitu oppimisväylä

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson harjoitustehtäviä voi kytkeä omaan työhön, työpaikkaan tai hankkeisiin.

Tentit ja muut määräajat

Opintojaksolla tehdään kolme oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.
Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Opiskelijan työmäärä

135h.

Toteutuksen osien kuvaus

Opintojakso on jaettu kolmen eri toteutuksen alle:
1. Digimarkkinoinnin alustat ja kanavat
2. Digimarkkinoinnin tavoitteet ja keinot
3. Somesisällön tuottaminen
Jokaisesta toteutuksesta löydät aiheeseen liittyvän teoriaosuuden sekä tehtävän. Teemoja tarkennetaan ja syvennetään opintojakson teorialuennoilla.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi 3-4:
- Osaa käyttää ja soveltaa digimarkkinointiin sisältyviä ja käsitteitä
- Ymmärtää ja osaa hyödyntää digimarkkinointia matkailu- ja ravitsemisalan markkinoinnissa ja sen tarjoamia mahdollisuuksia
- Osaa suunnitella ja toteuttaa digimarkkinoinnin keinoja ja malleja markkinoinnin kehittämisessä, sekä ymmärtää taustalla olevaa teoriaa.

Ilmoittautumisaika

06.04.2022 - 22.04.2022

Ajoitus

24.10.2022 - 18.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Hanna Ukkola
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRKT21SV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
  • MRMI21SV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.

Sisältö

Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.

Yksilölliset oppimisväylät

Lukujärjestyspohjainen verkko-opetus: Opintojakso opiskellaan verkkototeutuksena.
Opintojakso sisältää neljä lukujärjestykseen merkittyä Teams-luentoa, jotka tallennetaan. Tallenteet ovat katsovissa jälkikäteen opintojakson Learn-alustalla olevan linkin kautta.

Itsenäinen/ nopeutettu toteutustapa: Keskustele toteutustavasta opintojakson opettajan kanssa opintojakson alussa.

Työelämään integroitu toteutustapa: Jos työskentelet alan yrityksessä tai muussa organisaatiossa, voit suorittaa opintojakson työpaikallasi joko kokonaan tai osittain. Tällöin ole yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovi opinnollistamisesta. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäsidonnainen oppimistehtävä, jonka laajuus on 2 op. Oppimistehtävä toteutetaan ryhmätyönä. Muista vaihtoehdoista voi tarvittaessa neuvotella opintojakson opettajien kanssa.

Tentit ja muut määräajat

Opintojaksolla tehdään neljä oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.

Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Opiskelijan työmäärä

135h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.

Ilmoittautumisaika

22.08.2022 - 28.08.2022

Ajoitus

29.08.2022 - 18.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

Mikkelin kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Hanna Ukkola
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRMI21SP
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
  • MRMI22SP
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus

Tavoitteet

Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.

Sisältö

Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?

Opiskelumateriaali

Materiaalina toimii Learn alustalla oleva materiaali sekä muu itsenäisesti hankittu materiaali, joka tukee oppimistehtävien suorittamista.

Yksilölliset oppimisväylät

Lukujärjestyspohjainen toteutus:
Opintojaksoon sisältyy oppitunteja keskeisistä sisältöteemoista

Nopeutettu toteutustapa:
Keskustele toteutustavasta opintojakson opettajan kanssa opintojakson alussa.

Työelämään integroitu toteutustapa:
Keskustele toteutustavasta opintojakson opettajan kanssa opintojakson alussa.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäsidonnainen oppimistehtävä, jonka laajuus on 2 op. Oppimistehtävä toteutetaan ryhmätyönä.

Tentit ja muut määräajat

Lukujärjestyksen mukaiset oppitunnit. Opintojakson tehtävät tulee palauttaa niille annettujen määräaikojen puitteissa

Opiskelijan työmäärä

135 h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu oppimistehtäviin.

Ilmoittautumisaika

08.11.2021 - 21.11.2021

Ajoitus

07.03.2022 - 01.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • MRMI21KV
    Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus

Tavoitteet

Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.

Sisältö

Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojakso opiskellaan itsenäisesti verkkototeutuksena.

Opintojakso sisältää kolme Teams-luentoa. Aloitusluento tallennetaan ja se on katsottavissa myöhemmin Learn -alustan linkin kautta.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakson tehtävät on mahdollista integroida työelämään.

Tentit ja muut määräajat

Opintojaksolla tehdään kolme oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.

Orientoiva tehtävä tehdään ennen aloitusluentoa Learn-alustalla. Learn-alusta aukeaa 7.3.2022.

Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.

Opiskelijan työmäärä

135h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.