Multi-channel marketing communications (5 cr)
Code: LT00EB09-3001
General information
Enrollment
06.04.2022 - 22.04.2022
Timing
29.08.2022 - 30.10.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Teachers
- Marja-Leena Koskinen
Teacher in charge
Marja-Leena Koskinen
Groups
-
LTMI20SMBusiness Management, part-time studies
Objective
You are able to plan and use the means of digital marketing communications for different target groups taking into account the goals, content and assessment of communications.
You acquire the basic technical skills in computer graphics and layout.
You are able to take into consideration the ethical principles of marketing communications.
Content
What are integrated marketing communications and digital marketing communications?
How is digital media utilised in marketing communications?
How are multiple channels utilised in marketing communications?
How are digital marketing communications monitored and measured?
What are the ethical principles of marketing communications?
Opiskelumateriaali
Opintojaksoalustalle linkitetyt videluoennot ja muut sähköiset aineistot.
Yksilölliset oppimisväylät
Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Opintojaksoon saattaa kuulua ryhmätyö.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Tämä väylä on mahdollinen, jos esim. työskentelet ammattialaan liittyvässä yrityksessä tai organisaatiossa tai ammattialaan liittyvissä työtehtävissä. Tällöin voit suorittaa opintojakson työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä. Oppimistehtävien sisällöstä sinun tulee aina sopia opintojakson opettajan kanssa.
TKI ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Mahdollisesti vierailevia luennoitsijoita. Mahdollisista liveluennoista tehdään tallenne, ja ne ovat katsottavissa myöhemmin itselle sopivana aikana verkko-oppimisympäristössä.
Tentit ja muut määräajat
Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että oppimistehtäviä.
Opiskelijan työmäärä
5 op = 135 h
Evaluation scale
1-5
Qualifications
Customer oriented marketing 5 ECTS credits
Customer insight and customer experiences 5 ECTS credits