Asiakasymmärrys (5 op)
Toteutuksen tunnus: MB00CV04-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.11.2021 - 21.11.2021
Ajoitus
03.01.2022 - 06.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhettu)
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Master's Degree Programme in International Business Management
Opettaja
- Slaveya Hämäläinen
Vastuuopettaja
Slaveya Hämäläinen
Ryhmät
-
MBKV21KYInternational business management, master studies
Tavoitteet
* as the result of this study unit you will be able to explain the factors of customer value
* you define various customerships
* you plan a customer vision and customer strategy for an organisation
* you classify and analyse customerships using related tools
* you interprete customer analyses and plan development actions
Sisältö
* How to explain the factors of customer value?
* How to define various customerships?
* How to plan a customer vision and customer strategy for an organization?
* How to classify and analyse customerships using related tools?
* How to interprete customer analyses and plan development actions?
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
No prerequisities