Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3017

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.11.2021 - 21.11.2021

Ajoitus

17.01.2022 - 01.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhettu)

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Mari Hämäläinen

Vastuuopettaja

Mari Hämäläinen

Ryhmät

  • LTKV21SP2
    Liiketalous, päivätoteutus (taloushallinto)

Tavoitteet

Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

Opiskelumateriaali

Materiaalit Learnissa.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Lukujärjestyksen mukainen opetus.

TKI ja työelämäyhteistyö

Ei työelämäyhteistyötä.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Opiskelijan työmäärä

Opintojakson työmäärä on 5 opintopistettä, joka vastaa 135 tuntia itsenäisesti ja ryhmässä tehtävää työtä.

Toteutuksen osien kuvaus

Asiakasymmärrys, asiakaskokemus ja asiakaspalvelu.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakson osa-alueiden mukaiset oppimistehtävät ja osaamisen osoittaminen niiden kautta.

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot