Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3017

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
08.11.2021 - 21.11.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
17.01.2022 - 01.05.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Mari Hämäläinen
Vastuuopettaja
Mari Hämäläinen
Ryhmät
LTKV21SP2
Liiketalous, päivätoteutus (taloushallinto)
Opintojakso
LT00DT58
Toteutukselle LT00DT58-3017 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

Arviointi

a. Osaat käyttää johdonmukaisesti asiakastyöskentelyyn liittyviä ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa keskeisistä tiedonlähteistä.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa.

Opiskelumateriaali

Materiaalit Learnissa.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Lukujärjestyksen mukainen opetus.

TKI ja työelämäyhteistyö

Ei työelämäyhteistyötä.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Opiskelijan työmäärä

Opintojakson työmäärä on 5 opintopistettä, joka vastaa 135 tuntia itsenäisesti ja ryhmässä tehtävää työtä.

Toteutuksen osien kuvaus

Asiakasymmärrys, asiakaskokemus ja asiakaspalvelu.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakson osa-alueiden mukaiset oppimistehtävät ja osaamisen osoittaminen niiden kautta.

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot

Siirry alkuun