Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys (5 op)

Toteutuksen tunnus: MB00CV04-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

07.11.2022 - 18.11.2022

Ajoitus

02.01.2023 - 05.05.2023

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Master's Degree Programme in International Business Management

Opettaja

  • Slaveya Hämäläinen

Vastuuopettaja

Slaveya Hämäläinen

Ryhmät

  • MBKV22KY
    International business management, master studies

Tavoitteet

* as the result of this study unit you will be able to explain the factors of customer value
* you define various customerships
* you plan a customer vision and customer strategy for an organisation
* you classify and analyse customerships using related tools
* you interprete customer analyses and plan development actions

Sisältö

* How to explain the factors of customer value?
* How to define various customerships?
* How to plan a customer vision and customer strategy for an organization?
* How to classify and analyse customerships using related tools?
* How to interprete customer analyses and plan development actions?

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

No prerequisities