Siirry suoraan sisältöön

Soveltava peliohjelmointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: PO00DN33-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
08.04.2024 - 21.04.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.09.2024 - 15.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
Peliohjelmoinnin koulutus
Opettajat
Pekka Vilpponen
Vastuuopettaja
Pekka Vilpponen
Ryhmät
POKT23SP
Peliohjelmointi, päivätoteutus
Opintojakso
PO00DN33

Toteutuksella on 13 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 47 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 05.09.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 19.09.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 26.09.2024 klo 08:15 - 12:15
(4 t 0 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 03.10.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 17.10.2024 klo 08:15 - 12:00
(3 t 45 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 31.10.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 07.11.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 14.11.2024 klo 08:00 - 11:30
(3 t 30 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 21.11.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 28.11.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 05.12.2024 klo 08:15 - 12:00
(3 t 45 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
To 12.12.2024 klo 08:15 - 11:45
(3 t 30 min)
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
A4020_uusikampus CodeHub (40)
Pe 13.12.2024 klo 08:15 - 12:15
(4 t 0 min)
Soveltava peliohjelmointi - Tentti
A4020_uusikampus CodeHub (40)
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Osaat soveltaa tehokkaasti ohjelmoinnin yleisiä paradigmoja ja suunnittelumalleja pelin ohjelmoinnissa.
Osaat toteuttaa ohjelmia, jotka hyödyntävät tehokkaasti enkapsulaatiota, periytymistä, viestin välitystä, kompositioita ja polymorfismia.

Sisältö

Abstraktio, enkapsulaatio, perintä, viestin välitys, kompositio ja polymorfismi.

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Ohjelmointi 1
Ohjelmointi 2

Siirry alkuun