Soveltava peliohjelmointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: PO00DN33-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.04.2024 - 21.04.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 15.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Peliohjelmoinnin koulutus
Opettaja
- Pekka Vilpponen
Vastuuopettaja
Pekka Vilpponen
Ryhmät
-
POKT23SPPeliohjelmointi, päivätoteutus
- 05.09.2024 08:15 - 11:45, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 19.09.2024 08:15 - 11:45, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 26.09.2024 08:15 - 12:15, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 03.10.2024 08:15 - 11:45, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 17.10.2024 08:15 - 12:00, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 31.10.2024 08:15 - 11:45, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 07.11.2024 08:15 - 11:45, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 14.11.2024 08:00 - 11:30, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 21.11.2024 08:15 - 11:45, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 28.11.2024 08:15 - 11:45, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 05.12.2024 08:15 - 12:00, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 12.12.2024 08:15 - 11:45, Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005
- 13.12.2024 08:15 - 12:15, Soveltava peliohjelmointi - Tentti
Tavoitteet
Osaat soveltaa tehokkaasti ohjelmoinnin yleisiä paradigmoja ja suunnittelumalleja pelin ohjelmoinnissa.
Osaat toteuttaa ohjelmia, jotka hyödyntävät tehokkaasti enkapsulaatiota, periytymistä, viestin välitystä, kompositioita ja polymorfismia.
Sisältö
Abstraktio, enkapsulaatio, perintä, viestin välitys, kompositio ja polymorfismi.
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Ohjelmointi 1
Ohjelmointi 2