Soveltava peliohjelmointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: PO00DN33-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
08.04.2024 - 21.04.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
02.09.2024 - 15.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Informaatioteknologian koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Peliohjelmoinnin koulutus
- Opettajat
- Pekka Vilpponen
- Vastuuopettaja
- Pekka Vilpponen
- Ryhmät
-
POKT23SPPeliohjelmointi, päivätoteutus
- Opintojakso
- PO00DN33
Toteutuksella on 13 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 47 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 05.09.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 19.09.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 26.09.2024 klo 08:15 - 12:15 (4 t 0 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 03.10.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 17.10.2024 klo 08:15 - 12:00 (3 t 45 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 31.10.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 07.11.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 14.11.2024 klo 08:00 - 11:30 (3 t 30 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 21.11.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 28.11.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 05.12.2024 klo 08:15 - 12:00 (3 t 45 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
To 12.12.2024 klo 08:15 - 11:45 (3 t 30 min) |
Soveltava peliohjelmointi PO00DN33-3005 |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
Pe 13.12.2024 klo 08:15 - 12:15 (4 t 0 min) |
Soveltava peliohjelmointi - Tentti |
A4020_uusikampus
CodeHub (40)
|
Tavoitteet
Osaat soveltaa tehokkaasti ohjelmoinnin yleisiä paradigmoja ja suunnittelumalleja pelin ohjelmoinnissa.
Osaat toteuttaa ohjelmia, jotka hyödyntävät tehokkaasti enkapsulaatiota, periytymistä, viestin välitystä, kompositioita ja polymorfismia.
Sisältö
Abstraktio, enkapsulaatio, perintä, viestin välitys, kompositio ja polymorfismi.
Arviointi
Opiskelija osaa
- käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä
- etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
- hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia
- käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Ohjelmointi 1
Ohjelmointi 2