Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisten palveluprosessien johtaminenLaajuus (5 op)

Tunnus: DI00FC49

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Osaat suunnitella, arvioida ja johtaa ihmisten sekä ryhmien toimintaa digitaalisten palveluiden muutosprosesseissa.

Osaat hyödyntää palveluprosessien johtamisessa virtuaali- ja hybridijohtajuutta ja digitaalisia työprosesseja.

Osaat arvioida ja analysoida asiakkuuksien osatekijöitä digitaalisten palveluprosessien kehittämisessä ja johtamisessa.

Osaat hyödyntää asiakkuusjohtamisen työkaluja digitaalisten palveluprosessien johtamisessa ja kehittämisessä.

Osaat hyödyntää digitaalisten palveluprossien kehittämisessä ja johtamisessa erilaisia tuottavuutta, laatua ja asiakaskokemusta edistäviä työkaluja, automatisointia ja tukiälyä monialaisesti.

Sisältö

Miten muutosjohtamisen teorioita voidaan hyödyntää digitaalisten palveluprosessien kehittämisessä?

Mitä onnistunut muutosprosessi edellyttää ja mahdollistaa digitaalisten palveluprosessien kehittämisessä ja johtamisessa?

Miten palveluprosessien johtamisessa hyödynnetään virtuaali- ja hybridijohtajuutta ja digitaalisia työprosesseja?

Miten asiakkuuksia ja asiakaskokemusta voidaan arvioida digitaalisten palveluprosessien kehittämisessä?

Miten laatua ja tuottavuutta kehitetään, ylläpidetään, arvioidaan ja hyödynnetään digitaalisissa palveluprosesseissa asiakasarvoa tuottaen?

Miten asiakkuusjohtamisen työkaluja, automatisointia ja tukiälyä voidaan hyödyntää digitaalisten palveluprosessien johtamisessa?