Siirry suoraan sisältöön

Edistynyt 3DLaajuus (5 op)

Tunnus: GD00DL20

Laajuus

5 op

Vastuuhenkilö

  • Brenda Jiménez

Osaamistavoitteet

- Edistät 3D-mallintamistaitojasi ja opit edistyneempiä tekniikoita.
- Opit 3D-mallin optimoinnin työnkulun retopologian kautta.
- Tiedät kuinka rigata hahmoja ja esineitä.
- Edistät tekstitystaidosi: opit prosessoivista PBR-materiaaleista ja 3D-maalauksesta.
- Ymmärrät PBR-työnkulun 3D-mallinnuksessa ja pelien tuotannossa.

Sisältö

- Kuinka 3D-mallintaa monimutkaisempia kokonaisuuksia?
- Kuinka hyödyntää edistyneempiä teksturointitekniikoita?
- Kuinka käyttää ohjelmistoja PBR-materiaalien luomiseen?
- Kuinka optimoida mallisi tuotantoa varten?

Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Degree Programme in Game Design
Opettaja
  • Panu Vuoristo
Vastuuopettaja

Panu Vuoristo

Ryhmät
  • GDKV22KM
    Game design, part-time studies

Tavoitteet

- Edistät 3D-mallintamistaitojasi ja opit edistyneempiä tekniikoita.
- Opit 3D-mallin optimoinnin työnkulun retopologian kautta.
- Tiedät kuinka rigata hahmoja ja esineitä.
- Edistät tekstitystaidosi: opit prosessoivista PBR-materiaaleista ja 3D-maalauksesta.
- Ymmärrät PBR-työnkulun 3D-mallinnuksessa ja pelien tuotannossa.

Sisältö

- Kuinka 3D-mallintaa monimutkaisempia kokonaisuuksia?
- Kuinka hyödyntää edistyneempiä teksturointitekniikoita?
- Kuinka käyttää ohjelmistoja PBR-materiaalien luomiseen?
- Kuinka optimoida mallisi tuotantoa varten?

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

01.01.2024 - 30.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

15 - 25

Koulutus
  • Degree Programme in Game Design
Opettaja
  • Panu Vuoristo
Vastuuopettaja

Panu Vuoristo

Ryhmät
  • GDKV21SP
    Game design, full-time studies

Tavoitteet

- Edistät 3D-mallintamistaitojasi ja opit edistyneempiä tekniikoita.
- Opit 3D-mallin optimoinnin työnkulun retopologian kautta.
- Tiedät kuinka rigata hahmoja ja esineitä.
- Edistät tekstitystaidosi: opit prosessoivista PBR-materiaaleista ja 3D-maalauksesta.
- Ymmärrät PBR-työnkulun 3D-mallinnuksessa ja pelien tuotannossa.

Sisältö

- Kuinka 3D-mallintaa monimutkaisempia kokonaisuuksia?
- Kuinka hyödyntää edistyneempiä teksturointitekniikoita?
- Kuinka käyttää ohjelmistoja PBR-materiaalien luomiseen?
- Kuinka optimoida mallisi tuotantoa varten?

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

06.04.2023 - 21.04.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

4 op

Toteutustapa

20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

0 - 25

Koulutus
  • Degree Programme in Game Design
Opettaja
  • Panu Vuoristo
Vastuuopettaja

Panu Vuoristo

Ryhmät
  • GDKV21KM
    Game design, part-time studies

Tavoitteet

- Edistät 3D-mallintamistaitojasi ja opit edistyneempiä tekniikoita.
- Opit 3D-mallin optimoinnin työnkulun retopologian kautta.
- Tiedät kuinka rigata hahmoja ja esineitä.
- Edistät tekstitystaidosi: opit prosessoivista PBR-materiaaleista ja 3D-maalauksesta.
- Ymmärrät PBR-työnkulun 3D-mallinnuksessa ja pelien tuotannossa.

Sisältö

- Kuinka 3D-mallintaa monimutkaisempia kokonaisuuksia?
- Kuinka hyödyntää edistyneempiä teksturointitekniikoita?
- Kuinka käyttää ohjelmistoja PBR-materiaalien luomiseen?
- Kuinka optimoida mallisi tuotantoa varten?

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

07.11.2022 - 18.11.2022

Ajoitus

01.01.2023 - 01.05.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

10 - 25

Koulutus
  • Degree Programme in Game Design
Opettaja
  • Panu Vuoristo
Vastuuopettaja

Panu Vuoristo

Ryhmät
  • GDKV20SP
    Game design, full-time studies

Tavoitteet

- Edistät 3D-mallintamistaitojasi ja opit edistyneempiä tekniikoita.
- Opit 3D-mallin optimoinnin työnkulun retopologian kautta.
- Tiedät kuinka rigata hahmoja ja esineitä.
- Edistät tekstitystaidosi: opit prosessoivista PBR-materiaaleista ja 3D-maalauksesta.
- Ymmärrät PBR-työnkulun 3D-mallinnuksessa ja pelien tuotannossa.

Sisältö

- Kuinka 3D-mallintaa monimutkaisempia kokonaisuuksia?
- Kuinka hyödyntää edistyneempiä teksturointitekniikoita?
- Kuinka käyttää ohjelmistoja PBR-materiaalien luomiseen?
- Kuinka optimoida mallisi tuotantoa varten?

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

06.04.2022 - 22.04.2022

Ajoitus

01.09.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

4 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

10 - 25

Koulutus
  • Degree Programme in Game Design
Opettaja
  • Brenda Jiménez
  • Panu Vuoristo
Vastuuopettaja

Brenda Jiménez

Ryhmät
  • GDKV20KM
    Game design, part-time studies

Tavoitteet

- Edistät 3D-mallintamistaitojasi ja opit edistyneempiä tekniikoita.
- Opit 3D-mallin optimoinnin työnkulun retopologian kautta.
- Tiedät kuinka rigata hahmoja ja esineitä.
- Edistät tekstitystaidosi: opit prosessoivista PBR-materiaaleista ja 3D-maalauksesta.
- Ymmärrät PBR-työnkulun 3D-mallinnuksessa ja pelien tuotannossa.

Sisältö

- Kuinka 3D-mallintaa monimutkaisempia kokonaisuuksia?
- Kuinka hyödyntää edistyneempiä teksturointitekniikoita?
- Kuinka käyttää ohjelmistoja PBR-materiaalien luomiseen?
- Kuinka optimoida mallisi tuotantoa varten?

Arviointiasteikko

1-5